Natural Freedom

Forum for the natural awakening and self-realization of men
It is currently Sun May 22, 2022 9:51 am

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »
Author Message
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Fri Dec 23, 2011 1:51 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jun 18, 2010 11:55 pm
Posts: 3428
Location: Canada
Morpheus wrote:
Bitches Ain't Shit- Dr.Dre
Nevermind this is investment in the outcome.

_________________
"The heart is deep beyond all things, and it is the man. Even so, who can know him."


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Fri Dec 23, 2011 9:33 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Jan 31, 2011 2:18 am
Posts: 1727
Morpheus wrote:
Morpheus wrote:
Bitches Ain't Shit- Dr.Dre
Nevermind this is investment in the outcome.
Haha, you just killed Dr. Dre in you mind, alone in that phrase. :lol:

_________________
GMST
:ugeek:


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 4:41 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
There's a whole bunch of player ass soul music 2.

DeBarge
Switch (especially I call your name)
Bobby Caldwell (Thought he was black 4 the longest... :roll: )
Curtis Mayfield (Basically the whole superfly soundtrack(gr8 movie btw) soundtrack). Yeah, that's right, perenthesis, whithin perenthesis... That's some playa shit 4 that ass!
Barry White ('Nuff said)
Rick James
Stevie Wonder
Lenny Williams (I just put y'all on game with that one)
... 2 many 2 list

Basically, if you listen 2 the music instead of just hear that shit... It's game recognize game baby!

Btw: You can't recognize game, if you ain't practiced 8-)(mayne, this smiley with the glasses is the one... Bitches can't see your eyes, haha!

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 10:24 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Jan 31, 2011 2:18 am
Posts: 1727
Scottie Pimpin' wrote:
There's a whole bunch of player ass soul music 2.

DeBarge
Switch (especially I call your name)
Bobby Caldwell (Thought he was black 4 the longest... :roll: )
Curtis Mayfield (Basically the whole superfly soundtrack(gr8 movie btw) soundtrack). Yeah, that's right, perenthesis, whithin perenthesis... That's some playa shit 4 that ass!
Barry White ('Nuff said)
Rick James
Stevie Wonder
Lenny Williams (I just put y'all on game with that one)
... 2 many 2 list

Basically, if you listen 2 the music instead of just hear that shit... It's game recognize game baby!

Btw: You can't recognize game, if you ain't practiced 8-)(mayne, this smiley with the glasses is the one... Bitches can't see your eyes, haha!
Bobby Cladwell, is the blackest soul dressed in a white coat.
I like very much the sound of his voice, actually I tend to imitate him while singning, songs like the infamous: What you won't do, do for love, coming down from love, one that talks about lingers even now, or smth like that... just, WoW this fucker was out the charts with his voice and soulness.

And Stevie, man this is a thread appart. Alone I can't describe his talent, this is one man is truly a remarkable Genius.

_________________
GMST
:ugeek:


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 1:00 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
Yeah, Bobby Caldwell is an uh oh Oreo 4 reelz... :lol:

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 1:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
My man Lenny Williams... What women couldn't this dude have? Peep him flossin' the leather jumpsuit... What a muthafukin' player :)

http://www.youtube.com/watch?v=m5MjKI3dADc

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 1:51 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
... Back 2 the pimp shit tho'

http://www.youtube.com/watch?v=U3_s4-EM_6U

http://www.youtube.com/watch?v=hFj-KqYHl3w

http://www.youtube.com/watch?v=PC6-a86zPZE

"Switchin' up my concept, live my life by my rep, life of a playa" - Fly Nate "Tha Banksta"

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 3:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jun 18, 2010 11:55 pm
Posts: 3428
Location: Canada
Dali wrote:
Morpheus wrote:
Morpheus wrote:
Bitches Ain't Shit- Dr.Dre
Nevermind this is investment in the outcome.
Haha, you just killed Dr. Dre in you mind, alone in that phrase. :lol:
What do you mean?

_________________
"The heart is deep beyond all things, and it is the man. Even so, who can know him."


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sat Dec 24, 2011 8:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
More Smoothnesssssssss 8-) http://www.youtube.com/watch?v=MYrG-TzMvGQ, http://www.youtube.com/watch?v=bIVCRsdPcD4, http://www.youtube.com/watch?v=7FmklMf8-QE, http://www.youtube.com/watch?v=pcQvxCfwwDo, http://www.youtube.com/watch?v=RiUObmRoUcU

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Wed Jan 04, 2012 2:57 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 29, 2011 5:32 pm
Posts: 137
http://www.youtube.com/watch?v=qwtBZF6i ... re=related
Kottonmouth Kings f Tech N9ne -City 2 city

_________________
I believe in gender equality using the strip club paradigm. While some men consent to throwing their money at pussy, I endorse women throwing their pussy at money. .


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Tue Jan 24, 2012 5:15 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Feb 05, 2011 6:04 am
Posts: 465
Location: Amurrka
Scottie, I feel you bro. I hate what American music (especially rap and hip-hop) has become. I used to work at a Top 100 radio station, and some of the shit they played made me puke in the mouth. Even Dre has fallen through... Waited YEARS for Detox... And it's just songs with inside references about him and his celebrity friends and how he misses Easy-E... I was disgusted. Total disregard for the fans that helped make him what he is. And yes, T-Pain is a talentless hack. His career is just him whoring himself to auto tune. Fuck that. I could forgive that if his songs were actually about something with meaning... but they aren't.

But there is hope abroad. I actually listen to a lot of Finnish and Norwegian Hip-Hop and Rap, and that shit is fucking awesome.

Check out this game tight Finnish music video by one of my favorite artists. It's rife with self-confidence. Opening title reads "you're looking at the winner":

http://www.youtube.com/watch?v=pzGNWayhrZw

And this one from Norway. The title means "It's not me, it's you" all about flipping the script and being persistent. Not super game-tight, but not pussy shit:

http://www.youtube.com/watch?v=r4y5_W9qO6w

And it's not game-tight exactly, but I really like Manowar. Manly as FAWK:

http://www.youtube.com/watch?v=a8XIW_jUa-k

_________________
“I learned this, at least, by my experiment; that if one advances confidently in the direction of his dreams, and endeavors to live the life which he has imagined, he will meet with a success unexpected in common hours. . . ."

-Thoreau's Walden


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Fri Jan 27, 2012 1:50 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
It's just nice 2 know that i'm not the only cat feeling this way. Here is some old schoool bay area shit 4 my playas 2 bump! 3 years and 12,000 views lol. http://www.youtube.com/watch?v=drshsuDOpiQ

I'm gonna take the most playalistic tracks I have and make a dope ass compilation 4 my playaz!!

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Fri Jan 27, 2012 2:11 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun May 02, 2010 6:49 am
Posts: 5107
Quote:
I'm gonna take the most playalistic tracks I have and make a dope ass compilation 4 my playaz!!
Yes please! :mrgreen:

_________________
EVERYTHING in life is conditional...EVERYTHING. :ugeek:

Pimposophy Revisited is now finally available on Amazon in all territories!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Fri Jan 27, 2012 4:55 am 
Try Slave

http://en.wikipedia.org/wiki/Slave_(band)


http://www.youtube.com/watch?v=ZeZeAcuI ... re=related

Remember this from American Pimp
http://www.youtube.com/watch?v=91pg54SD ... re=related


Weak in the knees- Steve Arrington
http://www.youtube.com/watch?v=_nfrQuKZ ... re=related

Soul and R&B encapsulate the player vibe more than rap. Especially these days.
You gotta get down the 70's soul!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Fri Jan 27, 2012 6:03 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
Ok, quadruple O.G I see were your coming from, but i feel like it's kinda apples and oranges comparing 2 different genres of music... Different strokes 4 diff folks.

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Mon Jan 30, 2012 6:24 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
Here is one of my fav albums by my man No Trouble. He's reppin' Tucson, Az in tha muthafukin' 97 and he keeps it real throughout the whole album. He flows like water on every track, dude has a pretty smooth delivery... Anyway, enjoy!
[ img ]
http://www.mediafire.com/?0w1tq8814pdx3i1

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sun Feb 19, 2012 6:43 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
Best album i've heard in a while... Enjoy!
[ img ]
http://www.mediafire.com/?aniyhyzlmnv
1. Intro
2. Ta the Wheels Fall Off
3. Lets Get It Crackin'
4. Move Wit Me
5. I Confess
6. Life Goes On
7. Way I Do
8. Love Me or Hate Me
9. Who Wanna See Me
10. Self Control
11. Beyond Reasonable Doubt

Btw: Still putting the finishing touches on this here troop layer compilation.

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Sun Mar 04, 2012 6:59 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Mar 02, 2012 7:28 pm
Posts: 266
Fellas, thats some real tight music :o

"Ho problems ain't no problems
Don´t hate the game cuz that ain't gone solve em
Nigga'z fall in love but they just don't know
When you gonna learn to let a ho be a ho"

JT Money´s Ho Problems should be a public service anouncement every morning :mrgreen:

Thanks for upping the tracks scottie 8-)

_________________
Perfect behavior is born of complete indifference.


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Mon Mar 05, 2012 6:55 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
No problem dawg. Yeah, I checked out that JT album after The reccomandation... Instant classic!!

Here's another classic track from another Bay Area legend http://www.youtube.com/watch?v=dHaKHBt8_-o

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
 Post subject: Re: Game Tight Music!
PostPosted: Wed Mar 07, 2012 12:38 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Nov 06, 2011 7:28 pm
Posts: 191
Downloading this right now, but thought u guys would like 2 check it out this vintage pimpin'

K-Smoove: Pimp or Die (1995)
http://www.sendspace.com/file/9wzu18
[ img ]

_________________
Smoother than satin, jukin' tricks like madden... It's yo pimpin' ass playa patna Scottie Pimpin'!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited